17 Sept 2011

Max Payne er tilbake. Ett av mange spill å glede seg til fremover.


Max Payne 3 er virkelig noe og se frem til. Rockstar tar over fakkelen fra 3Drealms og lager den neste installasjonen i denne "film noir bullet time action" serien. Og om de lager Max halvparten så tøff som Dead Red så kommer dette til å bli kjempe. Gleder meg.

Men dette er ikke det eneste spillet som kommer snart. Flere spill ligger klare for lansering mot slutten av året og begynnelsen av neste.

Vi skal tilbake til Tamriel, Nate er på ny skattejakt og  Ezio's skal endelig avsløre Tempelridderens hemmelig plan. Her er min liste over hvilke spill jeg ser mest frem til de neste 6 mnd.

La oss starte med spillene vi må vente lengst på.

Mass Effect 3 skal avslutte sin episke rom opera. Alle valg du har tatt i de forrige spill vil ha effekt på utfallet av denne episke slutten. The Reapers har kommet til jorden og det er kun Shepard og hans mannskap som har evnen og kunnskapen til å stoppe dem. Dessverre har spillet blitt utsatt til våren 2012

Spillet har lansering 06.03.2012

Assassins Creed Revelations loves å være den siste installasjonen av AC serien som skal endelig gi oss svar på denne utrolige komplekse historien rundt Assasins og Tempelridderene. Noe sier meg dette ikke blir det siste spillet. Men jeg håper i det minste vi kan få en avslutting på historien til Desmond, Ezio's og Altair.

Spillet har lansering 30.11.2011

Skyrim er det femte spillet i serien Elder Scrolls. Jeg har skrevet om dette spillet før, og etter at Bethesda slap ut en 20 min gameplay video kan jeg ikke si jeg gleder meg noe mindre. Her kan vi se frem til mange timer med morro.

Spillet har lansering  11.11.2011

Uncharted 3 kommer rett over en uke før Skyrim. Alle som har spilt de første 2 spillene er enig i at disse spillene har overraskende bra historie og vi ser frem til et gjensyn med karakterene. Denne gang er historien sentrert rundt forholdet til Nate og hans partner Sully og Naugthy Dog lover oss en ordentlig testosteron drevet Bromance.

Spillet har lansering  01.11.2011

RAGE blir interessant. Hva skjer når man blander gameplay geniet til folka bak DOOM og Quake sammen med rollespill og historie aspektet til Bethesda Softworks. Blir Rage det første spillet som perfekt vil blande aspektet av action og dynamisk historie. Uten alle forvirrende elementer som rollespill stats o.l. Først når dette spillet kommer nestet måned får vi svar på om dette spillet fortjener all hype'n.

Spillet har lansering  04.10.2011

MW3 eller BF3 hvem vinner kampen om årets MMO FPS krigs spill. Vil fansen til MW holde seg loyal, eller vil det faktumet at Battlefield 3 kommer først gjøre at publikum vil fåretrekke dette? Bare time will show.

Battlefield 3 har lansering 21.10.2011 mens Modern Warfare 3 har lansering 08.11.2011

Hvilke spill gleder du deg til?

No comments: